חדשות במביט

למה צריך מעמדי רמקול עם זווית של 15 מעלות?

אולי יש לך מערכת אודיו ביתית איכותית, אבל בלי מעמדי הרמקולים הנכונים, לא ניתן לנצל את מלוא הפוטנציאל שלה. מאמר זה מתעמק במדע ובחשיבות של מעמדי רמקולים, תוך התמקדות מדוע זווית של 15 מעלות היא חיונית לקבלת מקסימום איכות סאונד.

Audioengine DS1M

מדוע מעמדי רמקולים הם יותר מאסתטיקה

כאשר משקיעים במערכת אודיו ביתית איכותית, הפוקוס נוטה לרוב לכיוון הרמקולים, המגברים או אפילו מקור המוזיקה שלך. עם זאת, רכיב אחד שלעתים קרובות מתעלמים ממנו וממלא תפקיד מכריע בחוויית האודיו הכוללת הוא מעמד הרמקולים. המעמד רחוק מלהיות רק אביזר אסתטי, מעמד לרמקול משרת מספר פונקציות חיוניות שנועדו לייעל את איכות הצליל של המערכת שלך:

- אופטימיזציה של זווית סאונד: אחד ההיבטים הקריטיים ביותר הוא הזווית שבה הצליל מגיע אליך. מעמד לרמקול עם זווית של 15 מעלות נועד לכוון את הצליל בדיוק בגובה האוזן. זה מביא לשדה צליל הרבה יותר ממוקד וברור. הזווית פועלת כדי למזער בעיות פאזה - אלו הם עיוותים המתרחשים כאשר גלי קול מקיימים אינטראקציה עם משטחים שונים, כגון הרצפה והתקרה.

- שיכוך רעידות מכני: כל רמקול, מתקדם ככל שיהיה, יפיק רעידות. אם הרעידות הללו מועברות למשטחים אחרים, הן עלולות ליצור עיוותים בצליל. מעמד רמקול מעוצב היטב יבודד את הרעידות הללו, ויבטיח שהן לא יבלבלו את פלט האודיו. בידוד כזה גורם לתדרים נמוכים נקיים יותר, תדרי מיד מדויקים יותר וגבהים חדים מדוייקים ומלאי חיים, המציעים איכות צליל משופרת באופן כללי.

- חלוקת תדר הקול: כאשר רמקול ממוקם בזווית ובגובה הנכונים, חלוקת תדרי הקול אחידה יותר. האיזון הזה אומר שלא תחוו בס רועם או טרבל צווחנים אלא תשמעו כל תו וניואנס כפי שהאמן התכוון.

Audioengine DS1M

המדע מאחורי הזווית

לאחר שהבנו את הצורך הכללי במעמדי רמקולים ואת ההיגיון מאחורי הזווית של 15 מעלות, בואו נחפור עמוק יותר לתוך המדע:

- כיווניות סאונד ממוקדת: תארו לעצמכם שאתם יושבים ליד השולחן העבודה. כמו רובנו, הרמקולים השולחניים נמצאים על השולחן, מעט מתחת לרמת ההאזנה האופטימלית שלנו. הזווית של 15 מעלות מתעלת ביעילות את אנרגיית הקול ישירות לכיוון האוזניים שלנו, וכתוצאה מכך מתקבלת בהירות משופרת.

- מזעור השתקפויות: בדיקות אקוסטיות מצביעות על כך שזווית של 15 מעלות מפחיתה את הפוטנציאל של גלי קול להשתקף מהמשטחים בחלל החדר, מה שמוביל לפחות עיוותים שמיעתיים ולצליל נקי יותר.

שיכוך רטט: החבר הכי טוב של הבהירות

בדיקות הראו שמעמדי רמקולים איכותיים, המיוצרים מחומרים כמו סיליקון, ניאופרן ומתכת יכולים לשפר את בהירות השמע בעד 20% על ידי שיכוך רעידות מכניות המפריעות לסאונד. זה הופך להיות חשוב עוד יותר עבור אלה מאיתנו שנהנים להאזין בווליום גבוה.

עיצוב עמידות, ניטרליות

הרמקולים שלך ראויים למעמד שיהיה גם עמיד וגם מודרני מבחינה אסתטית. סטנדים איכותיים בנויים כדי לעמוד במבחן הזמן, ומוסיפים ערך פונקציונלי ואסתטי למערכת האודיו שלך.

סיכום

עבור אלה המחפשים להכניס את העקרונות המדעיים הללו למערך האודיו שלהם, מוצרים כמו הסטנדים של Audioengine DS1M ו-DS2 מעוצבים עם זווית של 15 מעלות, עשויים מחומרים בולמי רעידות ותואמים למגוון מערכות מוזיקה ביתיות. מעמדי ה-DS1M וה-DS2 דומים מאוד בעיצובם, כאשר סדרת DS2 מתאימה למערכות המוזיקה הביתיות הגדולות יותר שלנו כמו HD4 ו-A5+BT, וה-DS1M מתאימים לרמקולים כמו A1, A2+BT ו- HD3.

בתחום המורכב של אודיו, הזווית של מעמד רמקול היא יותר מבחירה עיצובית בלבד; זו תכונה מדעית המבוססת על עקרונות אקוסטיים. על ידי הבנת מדוע נחוצים מעמדי רמקולים, היתרונות של זווית של 15 מעלות, והמדע התומך בבחירות הללו, כעת ניתן להבין כיצד לקבל את הסאונד הטוב ביותר האפשרי ממערכת המוזיקה הביתית.

הביאו את המוזיקה לאוזניכם.

השדרוג הקטן ביותר יכול לעתים קרובות לעשות את ההבדל הגדול ביותר. להשיג את הכי הרבה מהמערכת אודיו שלך עם מעמדי הרמקולים השולחניים של Audioengine. הם מעוצבים ומתוכננים להטות את הרמקולים שלך לזווית, מה שמבטיח לך חוויית אודיו עם סאונד עשיר ומדוייק שממלא את החדר ואיכות במה בכל פעם שאתה מאזין.

פשוטו כמשמעו, מביא מוזיקה לאוזניים.

קישור לרשימת המעמדים לרמקולים באתר במביט

הישארו בעניינים

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אתכם במוצרים חדשים ומלהיבים, מדריכים וכתבות מתחום האודיו ומבצעים שלא כדאי לכם לפספס.

הוסף תגובה