חדשות במביט

שלושת השיקולים החשובים בקניית רמקולים אלחוטיים

התכונות החשובות ביותר שעת שיש להתחשב בהן כשמחפשים לקנות רמקולים אלחוטיים הם: קלות חיבור, טווח קליטה ואיכות הצליל. למרבה הצער, ברוב המקרים רק שתי תכונות מקבלות התייחסות, בעוד השלישית נעזבת לבד בקור.

קל מאוד למצוא רמקולים אלחוטיים שהם גם קלים להגדרה וגם באיכות סאונד טובה, אבל ברגע שמתרחקים עם הטלפון, או המכשיר ממנו מזרימים את המוזיקה, למרחק של יותר מ- 3-4 מטרים, ההזרמה מתנתקת, החגיגה נגמרת, והתסכול שלך גדל. 
אם זאת, אם בפיתוח הרמקולים עשו עבודה טובה והבינו את הערך של טווח קליטה גדול עבור הלקוחות שלהם, הם יכולים לתת מענה מצויין לכל שלושת התכונות באופן מלא - כפי שבטח כבר הבנתם, אנו הולכים לדבר כאן על שלושת השיקולים העיקריים בקניית רמקולים אלחוטיים.

קלות החיבור

במהלך השנים, בטח יצא לכם להתנסות ברמקולים אלחוטיים במגוון שיטות הזרמה; בין אם זה חיבור בלוטות’, ואריאציות שונות של WiFi, או עם מתאם אודיו חיצוני. 

בהרבה מקרים נדרשים לענות על שאלות, להזדהות בכל מיני צורות, להמציא סיסמאות ואז גם לנסות לזכור אותן, להשבע שאתם לא רובוט ועוד מכשולים דומים, וכל זה רק כדי להצליח לשמוע את שלמה ארצי כמו שצריך.
עם הרמקולים האלחוטיים של Audioengine הסיפור לגמרי שונה. מחברים לחשמל, מדליקים, הם מייד מופיעים בתפריט הבלוטות’ של הסמארטפון, בוחרים בהם, וזהו. לא צריך לעשות שום דבר נוסף. תוך 30 שניות מהרגע שמוציאים אותם מהקופסא אפשר להתחיל להנות ממוזיקה אלחוטית באיכות מעולה.

טווח קליטה

טוב, אז נגיד שמצאתם רמקולים שקלים לחיבור בדיוק כמו אלו של Audioengine. האתגר לא נגמר כאשר מצליחים לחבר את הסמארטפון אל הרמקולים, החוכמה היא לשמור את החיבור יציב ואיכותי. 

קיימים הרבה דברים בבית שעשויים לייצר הפרעות ולקצר את הטווח של הבלוטות’. זה לא רק דברים פיזיים כמו קירות, ספריות ודלתות. גם רואטר WiFi ומכשירים עם יכולות קליטה ושידור RF יכולים להפריע לאיכות חיבור הבלוטות’ שלנו.
גם במקרה הזה, אם מושקעים המשאבים הנכונים בפיתוח המוצר, ניתן להתחבר בקלות מכל מכשיר, גם ממרחקים של 30 מטר ויותר, גם כשעוברים מבין החדרים בבית כשהטלפון בכיס. בלי הפרעה, בלי הנחתה באיכות, ובלי ניתוקים. 

איכות הצליל

אז נגיד שפתחנו את הקופסא, הוצאנו את הרמקולים, היה לנו מזל והם התחברו בקלות וגם הטווח שקיבלנו היה מספק וללא ניתוקים, אבל הצליל, איך לומר, נשמע לא משהו.

רוצים להתלהב עם שלמה ארצי בקיסריה, ומקבלים גרסה רזה כמו במרתף של צוותא. אז מה הטעם אם קל לחבר את הרמקולים ויש להם טווח קליטה טוב, אם הם לא מוזיקליים?
לא צריך להיות אודיופיל כדי להנות ממוזיקה. אנשים מעריכים צליל איכותי הרבה יותר ממה שהם חושבים. לצליל ברור וצלול יש חשובות גדולה ביותר בהנאה האישית ממוזיקה, גם כשהמוזיקה מנוגנת ברקע בווליום נמוך.

 כשקונים מוצר כלשהו, מצופה שהוא יפעל בדיוק כמו בפרסומת. שכל התכונות שאמורות להיות יקבלו את תשומת הלב הראוייה בתהליכי הפיתוח והעיצוב. שום חברה לא תפרסם שהרמקולים האלחוטיים שלה מאכזבים מבחינת איכות הסאונד אבל הי, ממש קל לחבר אותם! ..

הגיע הזמן להשקיע ברמקולים אלחוטיים שאפשר באמת לסמוך עליהם. כש- Audioengine אומרים שהרמקולים שלהם מתחברים בקלות, שיש להם טווח מוגדל, ושהצליל שלהם באיכות גבוהה ביותר, הם ממש מתכוונים לכך.

הישארו בעניינים

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אתכם במוצרים חדשים ומלהיבים, מדריכים וכתבות מתחום האודיו ומבצעים שלא כדאי לכם לפספס.

הוסף תגובה