חדשות במביט

איך לבחור מגבר אוזניות?

כל חובבי המוזיקה והמקצוענים שבתחום מכירים את מגבר האוזניות כמכשיר חובה בתור מפצל אוזניות אולפן הקלטות או באופן שמשדרג את חווית ההאזנה למוזיקה. אנחנו פה על מנת לעשות סדר בכל הדברים שחשוב לדעת בנוגע לבחירת מגבר האוזניות עבורכם.

 

אז מה זה בעצם מגבר אוזניות ומה חשוב לדעת עליו ?

מגברי האוזניות מגיעים בשני אופנים עיקריים, מובנה או חיצוני. מגבר אוזניות מובנה מגיע בעצם כשקע יציאה אינטגרלי עבור האוזניות כחלק ממגבר משולב, מרסיבר או מכל טלפון או מחשב בעוד מגבר האוזניות החיצוני מגיע ממש כמכשיר נפרד אשר מתחבר לאוזניות. אל חלק מהמגברים החיצונים ניתן לחבר בבת אחת יותר מצמד אוזניות בודד שמאפשר חיבור של שתייםואפילו שלוש אוזניות. המילה האחרונה בעולם המגברים של האוזניות הוא ללא ספק היכולת להתחבר אליהם באופן אלחוטי, לדוגמא באמצעות ה-Bluetooth והיכולת לשאת אותם ממקום למקום בקלילות.

מגבר האוזניות, בין אם מדובר במגבר המובנה או במגבר החיצוני, משמש בעצם כמגבר עבור ערוצי  האודיו ובכך מזין באופן עצמאי לגמרי את האוזניות. בנוגע לשליטה בעוצמת האודיו, היא נעשית בעזרת כפתור ווליום  הנמצא במגבר האוזניות החיצוני.

 

השימוש במגבר אוזניות עבור אוזניות איכותיות

אחד השימושים הנפוצים ביותר של מגברי האוזניות הוא היכולת להשתמש בהם כדי לחבר אותם לאוזניות שדורשות הרבה כוח כדי לממש את כל הפוטנציאל שיש להן להציע, כמו אוזניות עם דרייברים פלאנריים ואחרים, אבל גם לאוזניות נצילות, שקלות להנעה, באיכות מאוד גבוהה יש יתרון משמעותי בעבודה עם מגבר איכותי בכל שהוא יוכל להזין אותן בהגברה איכותית וסמכותית שיתן ביטוי לניאנסים הקטנים וידאג לבמה גדולה וסאונד גדול ומספק.

 

מה הדברים שאנחנו נחפש במגבר אוזניות מומלץ ?

את מגבר האוזניות שלנו אנחנו נבחר בהתאם לשימוש העתידי שלנו במוצר ובהתאם לאוזניות בהם אנחנו משתמשים. כאשר יש לנו את האוזניות המושלמות עבורנו, כדאי שנבחר במגבר אוזניות שיוכל להעניק לנו את האפשרות להנות מהיכולות שלהן בצורה הטובה ביותר וזאת נוכח נתוני המתח והספק של המגבר. המגבר הוא לא רק לאולפנים, ואם אנחנו מנגנים מוזיקה מהמחשב שלנו או ממכשיר נייד אחר, מגבר אוזניות מומלץ ואיכותי יכול להעניק לנו חוויה איכותית מהאזנה למוזיקה שלנו. זוג אוזניות בעלות עכבה גבוהה יותר יצטרכו ברוב הפעמים מגבר אוזניות איכותי ומקצועי על מנת להישמע באופן הטוב ביותר, אך עם זאת גם אנשים עם אוזניות בעלות עכבה נמוכה יותר יוכלו להנות משימוש במגבר אוזניות.

 

אז אם אתם מחפשים מגבר אוזניות מקצועי ואיכותי לשימוש הנוח ביותר עבורכם, יש לנו מבחר גדול מאוד של מגברי אוזניות שיוכלו להיות הפתרון המושלם עבורכם. לדוגמה, מגבר האוזניות iFi audio GO blu שמציע חווית האזנה למוזיקה מהנה מהשורה הראשונה. מדובר במגבר אוזניות נייד, המסוגל להתחבר למכשיר באופן אלחוטי עם בלוטות' APTX-HD או באופן ישיר ומתאים לכל כיס בהיותו קומפקטי וקטן. ניתן לחבר אליו כל סוג של מכשיר כאמור באופן אלחוטי מבלי להתפשר על איכות השמע שהוא מפיק והוא מתאים את עצמו לרגישות האוזניות שברשותכם. העיצוב החדשני והחכם של מגבר אוזניות הזה מאפשר לכל אחד ולכל אחת להנות מהשילוב המושלם של מפרט טכני איכותי ומקצועי לצד סאונד מדהים.

 

הישארו בעניינים

הרשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו נעדכן אתכם במוצרים חדשים ומלהיבים, מדריכים וכתבות מתחום האודיו ומבצעים שלא כדאי לכם לפספס.

הוסף תגובה